Lehiazko jolasetako eta lankidetza-jolasetako harremanak alderatuta, ondorio hauek atera daitezke:
Lankidetzan dabiltzan norbanakoak konturatzen dira helburuak lortzea neurri handi batean
besteen ekintzen ondorioa dela; lehiazko jolasean, berriz, konturatzen dira helburuak lortzea
bateraezina dela besteek lortzearekin. Beraz, norbanakoek horren arabera jokatzen dute.
Lankidetza-taldeetako partaideek kideen ekintzak errazago baloratzen dituzte lehia-taldeetako
jokalariek baino.
Lankidetza-taldeetako partaideak sentikorragoak dira taldekideen eskakizunen aurrean lehiataldeetako
partaideak baino.
Lankidetza-taldeetako partaideek gehiagotan laguntzen diote elkarri lehia-taldeetako partaideek
baino.
Lankidetza-taldeetako partaideek produktibitate handiagoa dute kualitatiboki.
Adiskidetasuna gehiago agertzen da lankidetza-taldeetan lehia-taldeetan baino.
Laburbilduz, ondoriozta dezakegu, lankidetza-jolasek lehiazkoen aldean eremu intelektualean, afektiboan
eta sozialean dakartzaten onurak ikusita, heziketaren ikuspuntutik lehenengoen aldeko hautua egin
dezakegula, zalantzarik gabe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario